تغییر چهره بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه پس از ۱۲ سال+عکس

بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه: سریال افسانه خورشید و ماه مجموعه تلویزیونی ساخت سال 2012 کره جنوبی است که هر شب ساعت 20:30 از شبکه تماشا در حال پخش است.

بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه: سریال افسانه خورشید و ماه مجموعه تلویزیونی ساخت سال ۲۰۱۲ کره جنوبی است که هر شب ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه تماشا در حال پخش است.
این مجموعه فانتزی تاریخی برگرفته از رمانی با همین نام اثر جونگ اون گوول است و داستان عاشقانهٔ بین پادشاه خیالی دوران چوسان و یک زن شمن و درگیری‌ها و توطئه‌های قدرت‌های سیاسی متخاصم را روایت می‌کند.

مجموعه به آمار بینندگان ۴۲٫۲٪ رسید و برندهٔ جایزهٔ بهترین درام و بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهل و هشتمین جوایز هنری بکسانگ و برندهٔ چند جایزه در جوایز درامای ام‌بی‌سی ۲۰۱۲ از جمله جایزهٔ درام سال شد.
در ادامه این مطلب با بیوگرافی کوتاه بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه و عکس های جدید آن ها پس از ۱۲ سال همراه باشید.

شاید بپسندید: سارا پالی بازیگر نقش سارا استنلی سریال «قصه‌های جزیره» در ۴۵ سالگی اش+عکس

بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه

چهره برخی بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه را پس از ۱۲ سال در سال ۲۰۲۴ ببینید.

بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه

کیم سو هیون در نقش کودکی بوکیونگ متولد ۱۹۹۹

کیم سو هیون در ۴ جون ۱۹۹۹ در استرالیا متولد شد، او فرزند ارشد خانواده است و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد.
وی به دلیل شغل والدینش که در یک شرکت استرالیایی فعالیت داشتند، تا ۴ سالگی در استرالیا زندگی کرد و پس از آن به همراه پدر، مادر و برادر کوچکترش به کره بازگشت.

کیم سوهیون در ۹ سالگی پدرش را از دست داد و این اتفاق ضربه بزرگی برای خانواده وی بود، اما به دلیل درآمدزایی سوهیون از راه بازیگری، خانواده او دچار مضیقه مالی نشدند.

او از مدرسه ابتدایی Hoe-ryong در گیونگی دو به مدرسه ابتدایی Towol منتقل شد و در فوریه ۲۰۱۲ از این مدرسه فارغ‌التحصیل شد.
وی سپس دوران راهنمایی خود را در مدرسهٔ Yongin Munjung گذراند و در سال ۲۰۱۵ تحصیلات خود در مقطع راهنمایی را به پایان رساند.

شاید بپسندید: بازیگر نقش بوگیونگ سریال افسانه خورشید و ماه بعد از ۱۲ سال+عکس و بیوگرافی

بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه

پس از آنکه سوهیون در سنین کم به بازیگری روی آورد، به خاطر برنامهٔ شلوغی کاری دیگر فرصت رفتن به مدرسه را نداشت و مادر او در رابطه با تحصیلات او نگران بود به همین دلیل تصمیم گرفت تا برای سوهیون معلم خصوصی بگیرد تا به وی در خانه آموزش دهد، چرا که این گونه هم می‌توانست به حرفه بازیگری خود ادامه دهد و هم درسش را بخواند.
او در سال ۲۰۱۷ با همین روش توانست دوران تحصیل مدرسه ای خود را به اتمام برساند و در همان سال در رشتهٔ تئاتر دانشگاه هانیانگ ثبت نام کرد.

او در مصاحبه ایمیلی با روزنامه ملی سنگاپور دلیل انتخاب آموزش در منزل خود را توضیح داد و گفت در حالی که مدیریت حرفه بازیگری خود را بر عهده داشته‌است، در دوران راهنمایی به سختی وقت مطالعه پیدا می‌کرده و مجبور بوده بدون داشتن آمادگی لازم در امتحانات خود شرکت کند و فرصت انجام فعالیت‌های کلاسی را با همکلاسی‌های خود از دست بدهد، او برای تحصیل در دبیرستان تحصیل در منزل را انتخاب کرد، زیرا نمی‌خواست تحصیلات و حرفه خود را کنار بگذارد.

_ کیم سو هیون مجرد است و در مصاحبه ای درسال ۲۰۱۸ اعلام کرده‌است که تا به حال با هیچ‌کس ارتباط نداشته و هنوز فرد مورد نظر خود را پیدا نکرده‌است.

_ در بازی‌های المپیک و پارالمپیک سال ۲۰۱۸، کمیتهٔ پیونگ چانگ به ‘کیم سوهیون‘ و ‘یک سانگ مین‘ عنوان افتخاری 《لبخند ملی》 را اعطا کرد تا نماد لبخند و مهربانی کره ای‌ها باشند.

_ بودن در لیست صد نفره ستاره‌های فوربز (forbez) از دیگر افتخارات کیم سوهیون است.

کیم سو هیون در نقش لی هون، امپراطور چوسان متولد ۱۹۸۸

او در کودکی فردی بسیار خجالتی و درونگرا بود و همهٔ موفقیتش را مدیون تلاش‌های مادرش است که با اصرار فراوان او را قبل از ورود به دبیرستان به کلاس‌های بازیگری می‌فرستاد تا کمی اجتماعی تر شود و روابط عمومی بهتری با دیگران داشته باشد.

کیم سو هیون (کره‌ای: 김수현; هانجا: 金秀賢؛ زادهٔ ۱۶ فوریه ۱۹۸۸) بازیگر اهل کره جنوبی است.
او یکی از پردرآمدترین بازیگران در کره جنوبی به‌شمار می‌رود.
[۱] افتخارات او شامل چهار جایزه هنری بکسانگ، دو جایزه ناقوس بزرگ و یک جایزه فیلم اژدهای آبی است.
از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و سال ۲۰۲۱، او در فهرست ۴۰ سلبریتی قدرتمند کره توسط فوربز قرار گرفته است.
او بازیگر تلویزیونی سال گالوپ کره در سال ۲۰۱۴ شد و در سال ۲۰۱۶ در فهرست ۳۰ شخص زیر ۳۰ سال آسیا توسط فوربز قرار گرفت.
[

کیم در طول دوران مدرسه‌اش به پیشنهاد مادرش برای غلبه بر شخصیت درونگرای خود در کلاس‌های بازیگری شرکت کرد.
پس از تعدادی کار سینمایی، او در سال ۲۰۰۷ نخستین کار تلویزیونی خود را در سیتکام خانوادگی لبخند کیمچی پنیر انجام داد.
او با ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی رؤیای بلند (۲۰۱۱)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲) و فیلم‌های دزدان (۲۰۱۲) و خیلی مخفیانه (۲۰۱۳) شناخته شد.

عملکرد او در نقش پادشاه لی هوان در افسانه خورشید و ماه، برای او جایزه بهترین بازیگر مرد – تلویزیون در جوایز هنری بکسانگ به ارمغان آورد.
کیم پس از ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمدی رمانتیک فانتزی تو از ستاره‌ها اومدی (۲۰۱۳–۱۴) و مجموعه تلویزیونی تهیه‌کنندگان (۲۰۱۵) تبدیل به یک ستاره تاپ هالیو شد و به خاطر کارش در تهیه‌کنندگان، سه دسانگ (جایزه بزرگ) برنده شد.

پس از شکست فیلم واقعی (۲۰۱۷) در باکس آفیس، او برای خدمت سربازی ثبت نام کرد.
پس از مرخص شدن، کیم در کمدی رمانتیک مشکلی نیست که خوب نباشی (۲۰۲۰)، دلهره‌آور یک روز معمولی (۲۰۲۱) و کمدی رمانتیک ملکهٔ اشک (۲۰۲۴) بازی کرد.

کیم یو جونگ در نقش کودکی هیو یئون وو متولد ۱۹۹۹

کیم یو جونگ (کره‌ای: 김유정؛ زادهٔ ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۹) بازیگر اهل کره جنوبی است.
او پس از اولین بازی خود در سال ۲۰۰۳، به یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های کودک در کره جنوبی تبدیل شد.
از مجموعه‌های تلویزیونی که او در آنها ایفای نقش کرده می‌توان به افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، افسانه خورشید و ماه (۲۰۱۲)، عشق در مهتاب (۲۰۱۶)، عاشقان آسمان سرخ (۲۰۲۱)، شیطان من (۲۰۲۳) و ناگت مرغ (۲۰۲۴) اشاره کرد.

جین جی هی در نقش کودکی شاهزاده مینهوا متولد ۱۹۹۹

جین جی-هی (انگلیسی: Jin Ji-hee؛ زادهٔ ۲۵ مارس ۱۹۹۹) بازیگر اهل کره جنوبی است.
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به هانسل و گرتل، افسانه خورشید و ماه، کارآگاهان دبیرستان دخترانه و تخت پادشاهی اشاره کرد.

نوشته تغییر چهره بازیگران اصلی سریال افسانه خورشید و ماه پس از ۱۲ سال+عکس اولین بار در مجله خبری چشمک.
پدیدار شد.

مجید عابد
مجید عابد
مقاله‌ها: 1101

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *