بیوگرافی سو یه‌ جی ملکه سبک‌های مختلف لباس + عکس با لباس های مدرن

سو یه‌ جی (کره‌ای: 서예지؛ متولد ۶ آوریل ۱۹۹۰) بازیگر اهل کره جنوبی است.

سو یه‌ جی (کره‌ای: 서예지؛ متولد ۶ آوریل ۱۹۹۰) بازیگر اهل کره جنوبی است.
او حرفهٔ بازیگری خود را با نقش‌آفرینی در کمدی موقعیت ستاره سیب‌زمینی ۲۰۱۳کیوآر۳ (۲۰۱۴–۲۰۱۳) آغاز کرد.
از نقش‌های قابل‌توجه او می‌توان به مجموعه‌های نجاتم بده (۲۰۱۷)، وکیل بی‌قانون (۲۰۱۸) و مشکلی نیست که خوب نباشی (۲۰۲۰) و حوا (۲۰۲۲) اشاره کرد.

بیوگرافی سو یه‌ جی

سو یه جی متولد ۶ آوریل ۱۹۹۰ در سئول کره جنوبی، بازیگر و مدل است.
وی فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری از دانشگاه Complutense مادرید می باشد که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ وقتی ۲۳ ساله بود آغاز کرد.
.
ی با بازی در درام های پرطرفداری مانند «وکیل بی قانون» Lawless Lawyer و «مشکلی نیست که خوب نباشی» It’s Okay To Not Be Okay شناخته شده است.

سو یه‌ جی

زندگی شخصی

وی با ۱۶۹ سانتی متر قد و ۴۳ کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد.
سو یه جی (Seo Yea ji) در ۱۷ فروردین ۱۳۶۹ در سئول، کره جنوبی بدنیا آمد و خانواده اش متشکل از والدینش و یک خواهر بوده و مادرش مهماندار هواپیما بوده است.
یه جی از کودکی علاقه زیادی به گویندگی خبر داشت و حتی برای تحصیل رشته روزنامه نگاری به اسپانیا رفت و در آنجا به زبان اسپانیایی مسلط شد.

شروع فعالیت های هنری سو یه‌ جی

پس از بازگشت به کره، یه جی توجه یک آژانس سرگرمی را جلب کرد و به وی پیشنهاد شد به جای گویندگی بازیگری را امتحان کند.
او با اصرار این پیشنهاد را پذیرفت و برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در یک تبلیغ مخابراتی و همچنین تبلیغ گلکسی اس ۴ کار خود را آغاز نمود.

یه جی سو اولین نقش آفرینی حرفه ای خود را در سال ۲۰۱۴ و سن ۲۴ سالگی با سریال کمدی «ستاره سیب زمینی» Potato Star 2013QR3 تجربه کرد.
این سریال بیش از ۱۲۰ قسمت داشت و به مدت یک سال در حال پخش بود.

سو یه‌ جی

وی بعدها با بازی در درام های پرمخاطبی مانند «نگهبانان شب» Night Watchman در سال ۲۰۱۴، Super Daddy Yeol و Last در سال ۲۰۱۵، Seondal: The Man Who Sell the River در سال ۲۰۱۶ و Hwarang: The Poet Warrior Youth و Save Me در سال ۲۰۱۷ به سرعت پله های ترقی را طی کرد.
این بازیگر تنها یک سال پس از آغاز به کارش، اولین نقش سینمایی خود را در فیلم تاریخی و محبوب The Throne انجام داد که بیش از ۴۲.
۵ میلیون دلار فروش داشت و حتی به جشنواره اسکار راه یافت.
در سال ۲۰۲۱ نیز فیلم دیگر او به نام « به یاد آور» Recalled در ژانر معمایی و هیجان انگیز موفقیت چشمگیری را در گیشه به دست آورد.

دریافت عنوان افسر افتخاری

سو در سال ۲۰۱۸ در درام محبوب Lawless Lawyer در کنار لی جون گی نقش یک وکیل خبره را ایفا کرد.
این درام علاوه بر استقبال فوق العاده عموم باعث شد یه جی از سوی پلیس کره عنوان افسر افتخاری را دریافت کند.
با وجود سرعت موفقیت این هنرمند در سینما و تلویزیون، نقطه عطف کارنامه کاری او که شهرت بین‌المللی فراوانی را برایش به دنبال داشت به سریال It’s Okay to Not Be Okay در سال ۲۰۲۰ و در کنار ستارگانی مانند کیم سو هیون مربوط میشود.

یه‌ جی

این سریال و نقش آفرینی سو، مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت و سریال موردانتظار او نیز به نام Eve’s Scandal قرار است در سال ۲۰۲۲ پخش شود.
وی در سال ۲۰۱۵ در موزیک ویدیوی محبوب گروه پرطرفدار بیگ بنگ به نام Let’s Not Fall In Love حضور یافت و مورد توجه دوستداران موسیقی کیپاپ قرار گرفت.

جایزه ها و افتخارات

از جمله جوایز برجسته این بازیگر میتوان به جایزه تعالی بازیگری در سال ۲۰۲۱، جایزه ستاره محبوب زن و جایزه بهترین هنرمند برای سریال It’s Okay to Not Be Okay، جایزه محبوب ترین بازیگر زن جشنواره بکسانگ ۲۰۲۱ و… اشاره نمود.
سو تاکنون با برندهای زیادی از جمله برند آرایشی Luna و Inner Flora، عینک آفتابی Rieti ، برند ماسک Aer و… همکاری داشته است.

سو یه‌ جی

روابط عاشقانه

سو از سال ۲۰۱۸ با بازیگر مرد مشهور «کیم جونگ هیون» در رابطه عاشقانه است، آنها در فیلم Stay With Me در همان سال همبازی یکدیگر شدند.

رفتارهای عجیب دوست پسر این هنرمند (بازیگر کیم جونگ هیون) نسبت به همبازیش «سوهیون» در کنفرانس مطبوعاتی سریال The Time تعجب مخاطبان را برانگیخت.
یک خبرگزاری با انتشار چت های کیم و سو‌ یه جی اظهار داشت سو از او خواسته تماس فیزیکی خود با بازیگران زن را به حداقل برساند و حتی صحنه های فیلمنامه را عوض کند که بخش دوم خبر مورد تکذیب قرار گرفت.

سو یه‌ جی

در سال ۲۰۲۱ برخی از همکلاسی های سابق سو، او را متهم به قلدری در دوران مدرسه و دروغ گفتن درباره تحصیلاتش کردند با این حال این موضوع نیز توسط کمپانی هنرمند تکذیب گردید.

همچنین به دلیل تغییر محسوس یه جی از دوران نوجوانی تاکنون بسیاری تصور میکنند او پس از شهرت زیر تیغ جراحی پلاستیک رفته است، با این حال چیزی در این باره تایید یا تکذیب نشد.

سو یه‌ جی

نوشته بیوگرافی سو یه‌ جی ملکه سبک‌های مختلف لباس + عکس با لباس های مدرن اولین بار در مجله خبری چشمک.
پدیدار شد.

مجید عابد
مجید عابد
مقاله‌ها: 1108

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *