تصاویر پرنسس های دیزنی در عرصه تبلیغات برندهای معروف پوشاک | پرنسس های مدرن در قرن ۲۱

پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک: کمپانی والت دیزنی در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ توسط والت دیزنی و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد.

پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک: کمپانی والت دیزنی در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ توسط والت دیزنی و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد.
شرکت والت دیزنی به سرعت توسعه پیدا کرد و به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای هالیوود تبدیل شد.
این شرکت امروزه مالک ۱۴ شهر بازی، شمار زیادی شبکه تلویزیونی از جمله ای‌بی‌سی، شبکه دیزنی، ای‌اس‌پی‌ان و ای‌بی‌سی خانوادگی، همچنین شرکت‌های تابعه و زیرمجموعه والت دیزنی پیکچرز، پیکسار، مارول اینترتینمنت، لوکاس فیلم، هیولو و فاکس قرن بیستم است.

پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک

کمپانی دیزنی توانسته با ارزش نام تجاری ۶/۳۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۷ عنوان برترین برند رسانه‌ای در دنیا را از آن خود کند.
والت‌دیزنی در قلب بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالان جهان جایگاه ویژه‌ای دارد و اکثر افراد با شخصیت‌های کارتونی آن خاطرات مشترکی دارند، پس طبیعی است که گاهی برخی از شرکت ها و برندها بخواهند از شخصیت های دیزنی در امر تبلیغات کسب و کار خود استفاده کنند.

در این مطلب از سری مطالب فرهنگ و هنر و تازه ها مجله خبری چشمک به تماشای تصاویری از حضور پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک خواهیم نشست.
تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

عکس های دیدنی از پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک

پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک

پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک

پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک

پرنسس های دیزنی در تبلیغات پوشاک

پرنسس های دیزنی در عرصه مُد

پرنسس های دیزنی در عرصه مُد

پرنسس های دیزنی در عرصه مدلینگ

نوشته تصاویر پرنسس های دیزنی در عرصه تبلیغات برندهای معروف پوشاک | پرنسس های مدرن در قرن ۲۱ اولین بار در مجله خبری چشمک.
پدیدار شد.

مجید عابد
مجید عابد
مقاله‌ها: 749

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *