استایل دهه شصتی نقی معمولی و نوید محمدزاده در “فیلم زودپز” رامبد جوان+عکس

استایل دهه شصتی بازیگر نقی معمولی: زودپر نام فیلمی کمدی اجتماعی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور است در ابتدا این فیلم به کارگردانی مهدی نادری بود، این فیلم به نویسندگی مهدی نادری است، محسن تنابنده و نوید محمدزاده از بازیگران این فیلم هستند.

استایل دهه شصتی بازیگر نقی معمولی: زودپر نام فیلمی کمدی اجتماعی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی منصور سهراب‌پور است در ابتدا این فیلم به کارگردانی مهدی نادری بود، این فیلم به نویسندگی مهدی نادری است، محسن تنابنده و نوید محمدزاده از بازیگران این فیلم هستند.
در ادامه تصاویری جالب از استایل دهه شصتی نقی معمولی در فیلم زودپز و بیوگرافی کوتاه او را مشاهده خواهید کرد.

استایل دهه شصتی بازیگر نقی معمولی

استایل دهه شصتی بازیگر نقی معمولی

خلاصه فیلم زودپز

رامبد جوان بازیگر سینما و تلویزیون و مجری برنامه خندوانه که ساخت آثاری چون قانون مورفی،پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع و… را در کارنامه هنری خود دارد،به زودی با فیلم سینمایی زودپز به سینماها می آید.

داستان فیلم در زمان موشک باران تهران، سال ۱۳۶۷ اتفاق می‌افتد؛ وقتی زودپز خانه می‌ترکد و پدرخانواده به سختی مجروح شده و سپس فوت می‌کند آن هم در زمانی که تهران را بمباران کرده‌اند.

محسن تنابنده و نوید محمدزاده نقش های اصلی فیلم سینمایی زودپز را بازی می کنند، این نخستین همکاری تنابنده و نوید محمد زاده می باشد، همچنین نوید محمد زاده برای اولین بار در ژانر کمدی ایفای نقش خواهد کرد.
هر دوی این بازیگران برای اولین بار در فیلمی از رامبد جوان حضور دارند.

عوامل فیلم سینمایی زودپز

زودپز ششمین تجربه کارگردانی رامبد جوان است، تهیه کنندگی این فیلم سینمایی را منصور سهراب پور برعهده دارد، نویسنده این اثر مهدی نادری نجف آبادی می باشد.

رامبد جوان کارگردانی آثاری چون گم‌گشته، نشانی، مسافران، توطئه فامیلی، نگار، قانون مورفی، پسر آدم دختر حوا، ورود آقایان ممنوع، اسپاگتی در هشت دقیقه و… را در کارنامه هنری خود دارد.

خلاصه بیوگرافی محسن تنابنده

محسن تنابنده در ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شد و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.
وی تحصیلاتش را در زمینه بازیگری در دانشگاه هنر به پایان رساند و از سال ۷۴ به دنیای بازیگری در تئاتر راه یافت.
محسن تنابنده علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی سینما، تلویزیون و تئاتر هم فعالیت میکند و یکی از مهم ترین نقش های دنیای بازیگری او بازیگری و نویسندگی در سریال پایتخت است.

محسن تنابنده از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود و به گفته خودش در آمفی تئاتر پیکان شهر نقشی را ایفا کرده است و بهترین بازیگر جشنواره دانشجویی هم شده است.
این نویسنده و بازیگر دنیای هنر را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و اولین بار در سال ۱۳۷۴ روی صحنه رفت.
نمایش بارعام و بعد از آن جریان عصبی به نویسندگی و کارگردانی حسن وارسته در سال ۷۴ اولین تجربه های بازیگر محسن تنابنده در دنیای نمایش بود که ادامه همکاری با حسن وارسته به سریال پایتخت هم رسید.

بیوگرافی کوتاه نوید محمدزاده

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ بازیگر سینما و تلویزیون است.
نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برای آن، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده است.
اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

بیوگرافی کوتاه رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی متولد ۱ دی ماه سال ۱۳۵۰ بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون است.
او تا اوایل دههٔ ۱۳۷۰ تنها در تئاتر فعالیت داشت و پس از آن با بازی در سریال همسران (۱۳۷۳) و خانه سبز (۱۳۷۵) وارد کار تلویزیونی شد.
او برای نقش‌آفرینی در گناهکاران (۱۳۹۱) برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.
در دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر به‌عنوان مجری برنامهٔ تلویزیونی خندوانه شناخته شد.

روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است.
او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.
«فرید جینگل‌برد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود.
نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد.

نوشته استایل دهه شصتی نقی معمولی و نوید محمدزاده در “فیلم زودپز” رامبد جوان+عکس اولین بار در مجله خبری چشمک.
پدیدار شد.

مجید عابد
مجید عابد
مقاله‌ها: 1249

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *